کریستیانو :"اولین آرزوی روز تولدم ، دهمین چمپیونزلیگ است "
تاريخ : پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, | 6:59 | نویسنده : حسین زارعی

1360115227_578586_1360115323_noticia_normal.jpg

کریستیانو رونالدو ، ستاره پرتغالی رئال مادرید دیروز 28 ساله شد . این بازیکن پرتغالی که این روزها به شدت محبوب هواداران شده ، تولد خود را با آس جشن گرفت . 

فکر می کنی که برای بازی با منچستر مصدومیتت تمام شود و به بهترین شکل حاضر شوی ؟ 
حالم بهتر است . کمی در زانویم مشکل داشتم اما خالا خیلی بهتر هستم و می توانم مقابل سویا و منچستر بازی کنم . 

دیروز 28 ساله شدی . آرزوی روز تولدت چیست ؟ 
اولین هدیه ای که می خواهم ، دهمین چمپیوونزلیگ است . برای مادریدیسموها و البته خودم خیلی خاص است که آن را ببریم . چمپیونزلیگ برای یک بازیکن بالاترین است و بردنش مرا هیجان زده می کند . من ده سال در سطح حرفه ای بوده ام و به کاری که کردم افتخار می کنم . چالش های زیادی پیش روی ماست . چمپیونزلیگ و کوپا را برای رئال می خواهم چرا که می دانیم که لالیگا خیلی مشکل شده است . 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ